Föremålet för bolagets verksamhet ska vara att tillverka, utveckla och driva videospel för samtliga tillgängliga plattformar, inklusive utveckling av nya immateriella rättigheter att användas i videospel såväl som annan media, samt bedriva därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 2 752 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -74 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -74 |
Årets resultat (tkr) | -74 |
Summa tillgångar (tkr) | 4 678 |
Antal anställda | 1 |
2023-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 2 752 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -74 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -74 |
Årets resultat (tkr) | -74 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 4 189 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 489 |
Tillgångar (tkr) | 4 678 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 51 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 4 627 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 4 678 |
2023-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | |
---|---|
Antal anställda | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 752 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | -2.7% |
Soliditet | 1.1% |
Kassalikviditet | 10.6% |
Föremålet för bolagets verksamhet ska vara att tillverka, utveckla och driva videospel för samtliga tillgängliga plattformar, inklusive utveckling av nya immateriella rättigheter att användas i videospel såväl som annan media, samt bedriva därmed förenlig verksamhet.